Nástroj na snižování nákladů . Objednávkový systém.

Michale, měl jste pravdu, účetní nám náklady nedokázala snížit.
Odkud tedy s řízením nákladů začít?
Těch vámi navrhovaných kroků je strašně moc.

Ano, často připravujeme v BFC GROUP pro klienta soupis nápravných kroků, které má udělat. Nebývá dlouhý, ale chápu, že řadě klientům je dlouhé číst 4-5 řádků. 😊😊😊😊😊 Občas se stane, že si seznam ponechá a najde si jinou účetní kancelář. Je to ostatně jejich firma a jejich volba. Takže spis uzavřeme a archivujeme.
Letos se nám jeden klient znovu ozval a přišel se nachytřit..

Povídám, integrujte si objednávkový systém. To je můj druhý hlavní favorit, se kterým vždy trefím do černého, hned po prvním kroku a to prostým sepsáním si nákladů.
Uznávám, že metod na řízení nákladů bych ještě z dob studií našel asi bezpočet.

Ale nebyl bych dobrý účetní, kdybych si neoblíbil nejvíc neoblíbenou, a nejvíc nudnou věc co znám a tu nedoporučoval.

Takže proto jsem před lety pro naše klienty i svou firmu integroval nákupní objednávky jako součást komplexního řešení bezpapírové kanceláře a jistě už tušíte, že je toto řešení součástí systému od wflow.

Ano, jedná se o tu trošku té byrokracie navíc, ale garantuji vám, že nákupní objednávky jsou důležité pro chod vaší firmy a obrovská úspora energie, peněz, času a nervů při řízení společnosti?

I. Nákupní objednávky jsou jedním z nejlepších nástrojů pro řízení nákladů ve firmě.
II. Pomáhají zlepšit organizaci a komunikaci mezi dodavateli a zákazníky, což vede ke snížení nákladů a zvýšení efektivity.
III. Nákupní objednávky také umožňují podnikům sledovat a kontrolovat náklady na zboží a služby, což je klíčové pro úspěšné řízení finančních prostředků.
IV. V neposlední řadě, nákupní objednávky dokáží posloužit jako jeden z nejcennějších nástrojů při řízení Cash flow ve firmě.
V. A dále jako vnitří kontrolní mechanismus pro odstranění úplně zbytečných nákladů.

Pozitivních efektů po zavedení je bezpočet.
Ale mezi ty hlavní patří:
Poskytnutí více detailů a užitků než základní soupis nákladů,
zefektivnění nákupního procesu,
snížení skladových zásob materiálu,
vyšší efektivita při kontrole nákladovosti firmy jako celku,
zlepšení organizaci pro více projektů a procesů.
Poskytnutí jasnou a velmi podrobné úrovně komunikace všem zůčastněným stranám.
Kontrola při přejímce na objednaného zboží a služeb v rámci podniku.
A mnohem, mnohem víc.

To jestli klienta nakonec budem servisovat je otázka.
Myslím si, že nikoliv, protože jak je konec roku, tak zase se chytí na lep nějaké konkurenci.

Ale jestli to myslíte se změnou účetní vážně, doporučuji sledovat zda-li mají ve svém porfoliu nabízených služeb i kontrolu a řízení nákladů. Pravděpodobě se bude jednat o nějakou variaci právě na objednávkový systém.

Za mne mohu jedině doporučit a jdetě s účetnictvím a finančním managementem k nim, bude to mít smysl.

Jestli se vám, ale nechce hledat ty pravé, pojďte k nám ✅✅✅✅✅
https://bfcgroup.cz/
Umíme to a umíme to dobře.
#ucetnictvi#účetnictví