Bezdokladová kancelář je mrtva, ať žije DIGIOFFICE.
Od ledna 2024 jsme v BFC GROUP ® přešli na naši novinku.
Inovovali jsme naši bezdokladovou kancelář a zavedli VŠEM klientům DIGIOFFICE.
DIGIOFFICE je námi poskytovaný řešením, kterým klientům umožňuje me efektivně spravovat jejich administrativu bez zbytečné byrokracie, papírování a e-mailů.
Protože jsme na ni hrdí, představíme si ji nyní, krok za krokem:
1️⃣Přenos dokladů
➡️Už je tomu na tom trhu tak, že nějak tou samozřejmostí je, že klienti nemusí fyzicky přinášet účetní doklady k účetní do kanceláře, ale vyřídí se to elektronicky.
✅U nás v BFC GROUP ® jsme šli dál a nyní můžete využít digitální přenos, účetních dokladů 100 % digitálně. Prostě se doklady naskenují, nafotografují a nebo nahrávají do systému, úplnou novinkou je, že nám již nyní stačí je pouze s námi zasdílet, poslat přes e-mail, nebo je uložit k nám nebo vám na sdílený disk.
2️⃣Archivace
➡️Archivace dokladů elektronicky je v dnešní době opět standardem a kdo jí dnes nemá, je druhý.
✅My šli dále, a nyní vše automaticky archivujeme v digitální podobě. Neomezujeme klienty pouze na archivaci faktur či účtenek, umíme zaarchivovat smlouvy, daňová přiznání, docházky, a další.
Pro vás to znamená, že už nemusíte hledat papírové složky, tahat těžké šanony nebo se starat o jejich fyzické uložení. Vše je přehledně uspořádáno v digitálním archivu a v případě, že si chcete být víc jak 100% jistí, opatříme dokladům i časová razítka.
3️⃣Zpracování plateb přímo z přehledu faktur
➡️Elektronické bankovnictví dnes používá každý.
✅Již víte, že lze jednoduše odeslat účetní doklady přes naši DIGIOFFICE k nám. Naši účetní doklady zpracují a provedou potřebné úkony, jako je formální kontrola dokladů, vy můžete nechat doklady schválit vašimi podřízenými a zaslat k úhradě jedním klikem z přehledu došlých faktur. Platby lze snadno provádět přímo z vaší digitální kanceláře.
4️⃣Datové schránky a odesílání přiznání
➡️To, že dnes chodí vše elektronicky je standardem.
✅S naší DIGIOFFICE snadno zajistíme klientům komunikovaci s finančními úřady přes jejich datové schránky. My máme jistotu, že se vše podá v čas a vám odpadne starost s podávání daňových přiznání, s různými hlášeními, či odpovědmi na všelijaké výzvy. To vše je u nás nyní samozřejmostí.
5️⃣Spolupráce s vaší stávající účetní
➡️Dnes je možné hodně věcí řešit online.
✅My jsme šli dál a tak je naše DIGIOFFICE natolik flexibilní, že dokážeme spolupracovat i s vašimi stávajícími účetními nebo účetními softwary. Vy budete pracovat moderně, a zároveň nemusíte nic měnit.
My v BFC GROUP ® se zaměřuje na inovace v administrativě, aby vy jste nemuseli a mohli se soustředit na podnikání,.
DIGIOFFICE je tak našim novým standardem automatizace a digitalizace, a zároveň vašim inovativním řešením pro vaše moderní podnikání.
Chcete se dozvědět o všech jeho možnostech?
O možnostech spolupráce s námi?
Kontaktujte nás na www.bfcgroup.cz a domluvte si schůzku s námi.
#bfcgroup