Jak Vaše firma hospodaří?

Jak hospodaříme? Proč mi nevychází peníze na účtech? Jakou nejlepší cenovou politiku volit či jak hospodařit co nejvýhodněji?
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Dnes a denně řeším podobné otázky u klientů?
Často mne až překvapuje, jak různorodé odpovědi získávám.
😜😜😜😜😜😜

❌Asi to řeší účetní. Nevím, nedostávám včas, nebo vůbec reporty, nebo těm reportům plně nerozumím. Když se na něco zeptám odpověď je poměrně zmatená.
❌Asi mám špatně nastavené peněžní toky. Bych se o to měl více zajímat, jenže kde začít? Jenže účetní mi nedokáže poradit.
❌Asi už naše kalkulace jsou starší, jenže nemám čas ani dostatečné podklady to rozpracovat.

Ano, tušíte správně, odpovědi jsou skoro vždy jak přes kopírák. A ano, slyším, že říkáte, chtělo by to finančního manažera, jenže ten stojí spoustu peněz a jak vůbec poznám toho správného, stačí mi naše účetní, ona to nějak zvládá a já nějak zvládnu ten zbytek.

Jedním z hlavních důvodů, když jsem se rozhodli založit BFC GROUP, bylo:
✔ nabízet právě odpovědi na výše zmíněné otázky,
✔ využít faktu, že máme zkušenosti a dovednosti v dané oblasti a
✔ dokážeme pomoci firmě klienta růst.

Už nás prostě nebavilo koukat se na to, jak majitelé a manažeři firem nedostávají odpovědi na své otázky, nebo – ještě hůř – musejí se věnovat samostudiu finanční analýzy a principům účetnictví. Pravdou je, že někdy až žasnu, co vše se naučili, ale přijde mi to jako ztráta času, ztráta potencionálu firmy a spousta zbytečně vynaložených prostředků.🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Když jsme vymýšleli náplň naší činnosti, svezli jsme se na hlavní myšlence sdílené ekonomiky.
Když se dnes sdílí auta, byty, kola a koloběžky, proč nesdílet služby finančního manažera.
Vždyť je to podobné, plat finančního manažera, s odvody, vyjde na cca 130 000 a skutečně ho využiji jen párkrát v měsíci.
Navíc mu musím zaplatit programy, počítač, auto, telefon a kdo ví, kde ho budu hledat.

S myšlenkou jsme si dále hráli a hledat řešení.
Výsledek se nám postupně trošku rozšířil i o bezpapírovou kancelář, přenos dokumentů od zákazníka k nám, automatizaci, UI…

A zde je naše hlavní výhoda a výhoda sdílení.
Když jednotlivě kupujete licenci a využíváte jí pouze pro svou firmu, celý náklad dělíte jednou.
Když stejnou licenci vydělíte 5, 10, rozdíl už je znát.
Stejné to je s platem finančního manažera, vybavením IT technikou, školeními atp.

Kalkulace hovoří jasně. Pro řadu společností v segmentu SME vycházíme:
🤑 levněji než pořízení finančního manažera a dokonce i
🤑levněji než jejich aktuální účetní kancelář.
A navíc klient získá:
✔Pečlivě okomentované reporty o finanční situaci podniku.
✔Nastavené a řiditelné peněžní toky ve společnosti.
✔Partnera při řešení ekonomických otázek.

Jestli bych něco chtěl na trhu účetních změnit, tak odstranit dogma, že účetní jsou podivíni, zbytečný náklad a pro chod firmy nejsou potřební. Jde to i jinak a může být i přínos pro firmu

Jak to máte vy? Využili byste služeb finančního manažera?

Diskuze