Prodat za každou cenu, nebo budovat vztah s klientem.
🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Doufal jsem, že podobný příspěvek nebudu muset nikdy sdílet, že doba už je jinde. Ale asi ne…
V poslední době se začali množit praktiky z konce minulého století.
Možná ještě horší…
Tehdá to bývalo prodej, nebo prodá někdo jiný..
Dnes je to spíš urvi co můžeš, a když to nejde silou, pojďme do toho ještě větší silou.
Přitom zákazník již není hloupý, je edukovaný a náročný…
Tak proč jsme najednou zapomněli na obchodní model.
✔Zaujmi.
✔Zjisti potřeby.
✔Vyřeš problém, který potencionální zákazník má.
✔Navrhni mu řešení problému
✔ a uzavři smlouvu.
Dneska NÉ 🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
„Kdo má čas, kdo má čas, ale jak ho můžeme mít, když si ho neuděláme, že?“
Prostě hodím nabídku.. Prostě nezohledním nic… Prostě urveme kšeft..
To jsme vážně v době COVIDU zapomněli, že už dávno se neprodává zboží, ale služba.. A dávno se neprodává produkt, ale užitek?
Možná jsem naivní, ale vždy se snažíme zákazníkovo potřeby poznat, pochopit a nabídnout jen to, co chce. Ať již #poradenství, #reporting ,#účetnictví nebo jednorázovou konzultaci. Když naváži spolupráci, tak můžeme dál hledat co klienta „tlačí“, obchod je dlouhodobá záležitost. My v BFC GROUP využíváme tři citáty
👌Nehoňte se za penězi, ale za vizí. Peníze si vás pak najdou samy.
👌To, jak vaše věci fungují, o vás říká mnohem víc než to, co jste schopni manifestovat..
👌Důvěru si budujete dlouho, ale ztratit jí můžete během okamžiku.
Jak to máte vy? Co Vám funguje?